Hei, du! Så kult at du trykket deg inn. Det betyr at vi muligens er en himla god match! 

For du elsker struktur, ikke sant? Digger gjennomtenkte planer, rutiner, lister og sømløse systemer? Og i tillegg har du lyst til å bli enda bedre på digital markedsføring?

Nikker du nå, er det et sikkert tegn på at du bør lese videre.

For det er nettopp dette du får drive med i HvabeHager. Vi er et lite tekstbyrå som vil vokse, og da trenger vi de riktige byggeklossene – og sementblanding av høyeste kvalitet. 

Og det er her du kommer inn i miksen, som vår nye prosjektleder og digitale markedsfører.

Før du leser videre: Vi innser at denne teksten er ordrik og at smørbrødlistene våre er i lengste laget (vi er glad i ord, vettu). IKKE lukk vinduet hvis du ikke kan sjekke av på alle boksene. Vi forventer ikke et overmenneske. Det meste kan læres, så lenge du har grunnmuren på plass.

 

Hos oss får du jobbe med å

  • følge opp interne prosjekter og kundeoppdrag
  • sette opp tilbud og inngå avtaler
  • koordinere oppdrag mellom interne tekstforfattere og frilansere
  • planlegge, gjennomføre og analysere kampanjer og markedsføringsaktiviteter
  • sette opp kampanjer, landingssider og e-postløp i HubSpot*
  • publisere innhold i ulike kanaler
  • markedsføring og salg av bøker, skrivekurs og medlemskap gjennom Skriveskolen

*Har du erfaring med HubSpot fra før, er det strålende. Hvis ikke lærer du det her. 

Noe du savner på lista? Vel, det er fullt mulig å fylle på. Du går inn i en rolle som du selv er med på å forme og utvikle. (Med god støtte fra oss, altså. Vi er bare en pult unna.) 

Men, hvem ER du, egentlig?

Jo, du er strukturert inn til beinet og forstår deg på markedsføring. Det har vi allerede avslørt.

 

Ellers tror vi du

  • har minimum 2 års erfaring som prosjektleder eller fra administrativ rolle eller lignende
  • liker å få med deg siste nytt innen markedsføring
  • synes det er gøy å klekke ut nye kampanjer og følge dem hele veien 
  • er trygg på å ta ballen og løpe med den
  • ønsker å EIE rollen som prosjektleder / digital markedsfører

 

Hvorfor jobbe i HvabeHager?

Bortsett fra det vi allerede har nevnt?

Jo, du får

  • jobbe i et miljø med kreative og rutinerte fagfolk – først og fremst innen tekst, men også innen markedsføring
  • varierte arbeidsoppgaver – og dager
  • en fleksibel arbeidshverdag og stor frihet til å styre egne prosjekter
  • freshe kontorlokaler på fineste kant av Trondheim – Solsiden, så klart
  • riktig trivelige kollegaer (om vi får si det sjæl)

Arbeidssted: Primært vårt kontor på Solsiden i Trondheim. Men også på hytta, toget, kafé eller yachten. 

Omfang: 100 % (eller mindre. I alle fall ikke mer!)

Søknadsfrist: 21.06.22

Oppstart: ASAP (eller etter avtale, som det òg heter, vi er bare ivrige her)

Høres dette fristende ut? 

Nydelig!

Send oss CV og søknad nuh! Vi venter spente på å bli overbevist om at det er nettopp DU som bør flytte inn bak den ledige pulten her. 

Vi vurderer søknader og kaller inn til intervju fortløpende.

Noe du funderer på? 

Send en e-post til kreativ leder, Camilla Hager, på camilla@hvabehager.no

 

Om HvabeHager

Spesialister på tekst- og innholdsproduksjon siden 2010 – lenge før content ble et buzzord og innholdsmarkedsføring noe alle skulle ha. I dag hjelper vi noen av landets største merkevarer med tekstene som får dem til å skinne. I tillegg til byråtjenestene, har vi bygget opp Skriveskolen, et helt univers av nettkurs og ressurser for alle som vil bli lære å skrive bedre selv. Vi holder hus i nyoppussede lokaler på Solsiden i Trondheim.

Bli bedre kjent med oss her på HvabeHager.no og Skriveskolen.no.