Camilla med premien

Hvert år kårer fagkonferansen Best i Tekst fjorårets beste nettekster. I år var det en av våre som tronet pallen!

Prisen for Beste selgende tekst gikk til oss – med en av de mange tekstene vi har skrevet for matkasseleverandøren Mattid. Vinnerteksten var den om Julekassen, som du kan se her.

Les også saken på adressa.no

Om Mattid og oppdraget

Mattid er en ny matkasseleverandør, lansert høsten 2016. «Matkultur levert på døra», er slagordet, og med seg på laget har de Arne Brimi og Arne Hjeltnes. Vi i HvabeHager har fått lov til å jobbe med dem siden oppstart, og har fått forme tone of voice og tekstlig uttrykk – noe som alltid er veldig gøy å få bryne seg på.

«Prisen er en bekreftelse på at det lønner seg å jobbe med dyktige folk, og at vi ikke trenger å dra til Oslo for å finne de gode samarbeidspartnerne.»

 – Erik Lidahl, Gründer av Mattid

Fagjuryens begrunnelse

«I denne teksten selges det med sjarm, tone of voice, og med tekst, bilder og video i en skjønn forening. Matkasseproduktene er mange i markedet for tiden, men denne teksten evner å få både enkeltprodukt og leverandør til å skille seg positivt ut. Juryen liker også bruken av handlingsknapper både i topp og bunn av teksten.» 

Les mer om Best i Tekst-konferansen

Vil du ha teksthjelp? Snakk med oss!