by Camilla Skanke | Nov 16, 2023 | Blogg, ChatGPT og kunstig intelligens, HvabeHager/Tekstforfatter, Innholdsmarkedsføring, Redaksjonell tekst, Skrivekurs, Skriveskolen, Skrivetips, sosiale medier
Får du klump i magen av å tenke på alt innholdet du ikke har rukket å lage? Sliter du med å innfri «kravet» om en konstant strøm av engasjerende og relevant innhold på sosiale medier? Og hva skjedde med den innholdsplanen du lenge hadde mål om å lage? Å være...
by HvabeHager | Aug 14, 2023 | Blogg, HvabeHager/Tekstforfatter, Redaksjonell tekst, Skrivetips
Som intervjuere og skribenter leter vi med lupe etter den rette vinklingen. Et spennende tema er nemlig ikke nok. Du må også finne og løfte fram det beste poenget når du skriver. Sjekk ut våre 3 tips for å finne vinklingen som fenger. Men hva er egentlig en vinkling?...
by Camilla Hager | Dec 7, 2022 | Innholdsmarkedsføring, Redaksjonell tekst, Skrivetips
Er du opptatt av å skape godt innhold? Da er artikkel en sjanger du bør mestre. Vi gir deg et lynkurs i hvordan du bygger teksten – og hvordan du finner vinklingen. Skjer det noe i bedriften din som du vil fortelle verden om? Si det med en artikkel. Her er de...
by HvabeHager | Nov 1, 2022 | Blogg, Innholdsmarkedsføring, Skriveskolen, Skrivetips
Selv den mest erfarne tekstforfatter kan oppleve skrivesperre, usikkerhet og en og annen skivebom. Her er Tekstdoktor Christine Calverts beste råd for tekster som treffer der de skal, (nesten) hver gang. Du har kanskje opplevd det selv? At teksten du skal skrive ikke...
by Tone Dahl Haugan | Oct 27, 2022 | Innholdsmarkedsføring, Skriveskolen, Skrivetips, sosiale medier
Vi kidnappet LinkedIn-eksperten. Neida. Han ble med frivillig. Vi er nemlig rimelig begeistret for rådene LinkedIn-eksperten Fredrik Fornes deler – og måten han gjør det på. Så vi nøyde oss ikke med å stille opp mannsterk med notatblokker på foredraget han nylig holdt...
by HvabeHager | Oct 17, 2022 | Skrivetips
Det å skrive en årsrapport kan virke som en tung oppgave å ta fatt på. Slik trenger det ikke å være. Med noen enkle grep kan du gjøre årsrapporten mer spennende å skrive, og ikke minst, mer spennende å lese. En god årsrapport skal være informativ, sette selskapet i et...